RECENZE: Mizon Snail Repair Intensive Ampoule

Poslední dobou se tu mnoho recenzí neobjevuje a to z několika důvodů. Zaprvé, začala škola. Zadruhé, můj rozvrh mi nedává dost času fotit v denním světle, které zoufale potřebuju. Když už čas mám, tak je venku hnusně a fotky potřebujou spoustu photoshopování, což zabere další čas (už v hlavě slyším Pohlreicha: "Výmluvy!"). Takže se musím omluvit, nějak mi to teď nevychází.

Show must go on, mám tu recenzi na šnečí ampuli od Mizon, kterou jsem dostala v rámci spolupráce s obchodem Mizon.cz, na který ve sloupečku najdete 10% slevu!

Velikost: 30 ml
Cena: 499 Kč
Odkud: Mizon.cz (zasláno k recenzi)


Popis produktu

Z Mizon.cz:
Toto originální pleťové sérum je především určeno pro citlivou a unavenou pokožku vlivem škodlivého prostředí. Je prokázáno, příznivě působí na vrásky a pomáhá předcházet jejich tvorbě na problematických místech. Obsahuje 80% filtrátu hlemýždího sekretu a E.G.F. (růstový epidermální faktor). Vaši pleť zjemňuje, hydratuje, pomáhá regenerovat a zvyšovat její elasticitu. MUCIN, obsažený ve Filtrátu hlemýždího sekretu a E.G.F. efektivně pečuje o Vaše kožní problémy, ať už to jsou jizvy po akné, suchá pokožka, jemné vrásky,apod. Obsahuje také Peptidy a 5 vitamínů, které podporují elasticitu pokožky.
Extrakt z kořene Dřišťálu napomáhá odstranit jizvy po akné a vytváří prevenci proti akné. Kyselina hyaluronová účinně hydratuje pokožku. Extrakt z Kakaovníku a 5 vitamínů zajišťují plnohodnotnou výživu pokožce. Extrakt ze Svídy výběžkaté a Granátového jablka podporují zklidnění citlivé pokožky. Díky vysokému obsahu hlemýždího sekretu má toto účinné sérum hutnou a elastickou konzistenci, která se snadno roztírá a vstřebává. Je hypoalergenní a neobsahuje umělá barviva a aromata.
Klasický Mizon, každý jejich produkt má asi miliardu účinků a slibů. Z 80% se jedná o šnečí filtrát, což je samo o sobě pro mě důvod zajímat se o cokoliv. Vždycky si ráda rozšířím zásobu šnečí kosmetiky. Zároveň obsahuje EGF v podobě látek končících na -peptide, které by podle některých studií měly mít stejně dobré anti-aging účinky jako retinol, ale bez podráždění. Z toho co jsem četla kolem nich existuje jistá skepse, že nedokážou proniknout do kůže a aby měly výsledky z příznivých studií, musí jich být v produktu hodně. Víc zatím nevím. Také je tu opět kladeno až moc důrazu na naprosto nepodstatné extrakty z rostlin prazvláštních názvů.

I když už mám slušnou sbírku Mizon produktů a jsem spokojená téměř se všemi, ani jeden z nich nesplňuje všechny sliby, kterými se prodává. Důvod je jednoduchý - slibují toho až příliš. Fajn, je možné, že v nějakém velkém množství by extrakt z granátového jablka měl nějaké skvělé účinky na pleť, ale tato ampule (stejně jako většina Mizon produktů) používá mnoho extraktů v množstvích pod 1%, jen aby se to dalo napsat do reklamy. Vysvětlím proč si to myslím u složení.

 

Složení & obal

Na CosDNA je složení několikrát a vůbec neodpovídá mojí krabičce. Je možné, že Mizon nedávno změnil složení, nicméně jsem to na CosDNA přidala sama a odkaz výše souhlasí.
Šneci jsou klasicky první, přece jen je to snail ampoule. To máme hned 80% produktu zabráno. Následuje voda, hydratační klasiky a alkohol, který tam nejde nijak poznat i když ampule nemá žádnou přidanou vůni. Dále je tam mnoho dalších hydratačních látek jako panthenol, kyselina hyaluronová nebo caprylyl glycol.

To by bohužel nebyl Mizon, kdyby to tady skončili. V produktech, kde kyselina hyaluronová není hlavní hvězdou, se často objevuje v koncentraci kolem 1%. O pár složek dál je Disodium EDTA, běžně používané jako konzervant nebo pro úpravu hustoty. V kosmetice ho podle doporučení na BulkActives bývá méně než 0,2%. A až po něm následují všechny ty extrakty a peptidy, tolik vychvalované v popisu. Toto je naprostá klasika v kosmetice, extrakty na okrasu. Ani nevím, zda peptidy v tak malém množství dokážou něco aktivně dělat. Vždyť šneci jsou dobří sami o sobě!

Je to ampule v klasickém stylu, tedy malá skleněná lahvička s kapátkem. Gumová část kapátka mi přijde pružnější než u mých produktů The Ordinary, občas se i stane, že kapátko nenabere nic, nevím co dělám špatně. Jinak ale perfektní způsob nanášení, rychlé a hygienické.

 

Textura & účinky

Krásně jde poznat, že se jedná o produkt s vysokým procentem šnečího filtrátu. Přesně jak říká popis, textura je velmi elastická a natahuje se. Pořád to není až takový extrém, jako šnečí esence COSRX. Ta pro mě představuje tu nejšnekovitější šnečí kosmetiku, jenže taky má 96% filtrátu a tato ampule má 80%. Takže pro mě žádné překvapení; lehounká gelová textura se snadno nanáší, snadno roztírá a snadno vstřebává.


Používám tři kapky - na čelo a na tváře, což je tak jedno nabrání kapátkem. Při větším množství to začne trochu lepit, ale to je u šneků normální a po vstřebání to zmizí. Tři kapky jsou tak akorát na slušnou hydrataci celé pleti, za to jsem ráda. Byla jsem zvyklá na velkou pumpičku ze 100 ml esence COSRX, a na jednou mám šneky v kapátku a 30 ml. Čekala jsem, že ampuli vyplácám rychle. Otevřela jsem ji někdy v červenci a je pryč tak třetina, což se dá.

S velkolepým popisem výše by člověk musel čekat, že má ampule zázračné účinky a půjde za vás i do práce, naštěstí raději čtu složení než reklamy, což mi dalo realističtější očekávání. Čekala jsem klasickou šnečí hydrataci, takovou co jde do hloubky jakoby se kůže napila, bez mastnoty a hutné těžké textury. Přesně to jsem i dostala. To, že šneci mají pozitivní účinky na vrásky nebo jizvy jsou zatím vědou příliš neprozkoumaná tvrzení, která od nich osobně nečekám. Možná hydratace dodaná pravidelným používáním dokáže zlepšit vzhled jemných vrásek, to beru. Šneci mají také - alespoň pro mě - zklidňující účinky na červenou podrážděnou kůži, a tato ampule to dělá také.


Nesmírnou výhodou je malé praktické balení. Tahám ji s sebou všude možně, protože se vleze i do malých kosmetických taštiček a já prostě musím mít nějaký dobrý hydratační produkt při cestování.
Řekla bych, že tato ampule je celkem ideální produkt pro šnečí začátečníky nebo i k-beauty začátečníky celkově. Je dostatečně šneková, aby vám dala dobrou představu do budoucna. Hydratuje slušně jen pár kapkami a její používání je bezproblémové a příjemné. Pokud jste hlemýždí sekret nikdy nezkoušeli, je pochopitelné, že raději zkusíte něco o obsahu 30 ml než 100 ml.

To podstatné je, že ačkoliv v popisku slibuje trochu moc, jedná se "pouze" o šnečí hydratační ampuli. Nepoznala jsem na pleti žádné jiné účinky, než ty které od dobré šnečí kosmetiky očekávám: hydrataci v lehké formě, pružnější pleť, zklidňující efekt. Vzhledem k tomu, že už vlastním většinu Snail Repair řady od Mizon, můžu s klidem doporučit Mizon šneky jako kvalitní a spolehlivou šnečí kosmetiku.

Závěr

Mizon Snail Repair Intensive Ampoule je výborný produkt pro začátečníky s hlemýždím sekretem nebo k-beauty obecně, popřípadě pro ty, kteří hledají hydrataci lehkou formou typickou pro šnečí kosmetiku. Neřekla bych, že má až takový seznam účinků jaký slibuje a má přehnanou reklamu, ale pořád je to kvalitní šnečí produkt a můžu ho doporučit.
mizon.cz

4 komentáře

  1. přesně tohle jsem kdysi měla a se mnou to nedělalo skoro nic. tenkrát jsem fakt litovala, že jsem za to dala nějakých deset patnáct dolarů, nebo kolik. což jak tak koukám na tu českou cenu, tak to bych si asi omlátila hlavu o zeď...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to pěkná pálka no, bohužel všechno se šneky je u nás docela předražené, pravděpodobně protože je to taková fancy "exotika", Češi by tomu nevěřili kdyby to bylo levné

      Vymazat
  2. Vyzerá super, dokonca som uvažovala v minulosti ešte nad jeho kúpou. Každopádne odradilo ma jeho zloženie, pretože na niektoré komponenty je moja pleť alergická/citlivá :/

    OdpovědětVymazat

Instagram

just skincare things. Theme by STS.