RECENZE: Hope Girl Honey Bee Venom Multi Solution Cream


Z produktů zaslaných mým nejoblíbenějším korejským obchodem Jolse.com už zbývá jen tenhle krém. Můj blog/instagram musí opravdu vypadat celkem atraktivně když se rozhodli mi vůbec něco poslat lol. O značce Hope Girl toho moc nevím, údajně se nejdřív objevila v Memeboxu a na Jolse jsem ji několikrát postřehla díky jejich Jamong Cleansing Balm, což je podle recenzí docela slušný oil cleanser.

Už z názvu vyplývá, že krém obsahuje včelí jed, v korejské kosmetice velmi známá látka používaná (jako med) pro zklidnění citlivé pleti a taky pro zpevnění pleti/vrásky. Potom co Benton zdražil mou oblíbenou Snail Bee Essence s včelím jedem jsem jej hledala v jiných produktech a tady je ho rovnou 5%.

Velikost: 55 ml
Cena: 355 Kč ($16,13)
Odkud: Jolse.com (zasláno k recenzi)




Popis produktu

Podle popisu který jsem našla někde na ebay a mého chabého překladu informací na obalu, krém obsahuje 5% včelího jedu a podobné extrakty - med, propolis, mateří kašička (royal jelly). Všechny tyto extrakty se často objevují v produktech pro citlivou pleť, protože ji údajně dokážou zklidnit a mají antimikrobiální účinky. Včelí jed má navíc v malém množství imitovat mini píchnutí včelou, což zvyšuje proudění v krevním oběhu na zasažené místo a to zvyšuje produkci kolagenu a elastinu. To by pak mělo dělat pleť hladší a pružnější, čímž se zlepší vzhled pleti celkově a zároveň to pomůže vyhladit vrásky.
Mimo to krém vaší pleti slibuje větší pružnost, pevnost a jemnost. Kyselina hyaluronová a hydrolyzovaný kolagen pak mají klasicky vylepšit schopnost pleti udržovat vodu a zůstat hydratovaná.

To vše v obyčejném plastovém kelímku, který na pohled i na omak působí velmi levně. Uzavírání není dvakrát pevné a je vidět, že na obalu se dost šetřilo, ačkoliv ta vnější hranatá krabička je velice roztomilá (a naprosto obšlehlá od Banila co. a jejich medového krému). Navíc se zdá, že značka prošla změnou názvu - na mém obalu je uvedeno True Island a dá se pod tím najít, nicméně jsem viděla i krabičky s novým jménem a pod tím se prodává na Jolse.



Složení

CosDNA analýza
Hlavní složky tvořící tento krém jsou voda, dimethicone (silikon) a glycerin. Takové složení najdete v milionu krémů. Pak už hned jde na řadu včelí jed a teď je dobré si připomenout, že tvoří 5% krému, takže cokoliv co po něm následuje bude v čím dál menším množství. Hned za ním je alkohol, což by některé mohlo odradit, jenže ho tu je tak málo, že to má velmi mizivou šanci nějak podráždit pleť. Hádám že se jím extrahuje nebo ředí ten jed. 
O pár složek dál je med, kolagen, kyselina hyaluronová a propolis. Předpokládám, že tady se pohybujeme v množstvích kolem 1 - 2%. Dále najdeme až po parfému několik dobrých látek jako mateří kašicka, niacinamide, kyselina salicylová a derivát vitamínu C, takže je to tam jenom pro parádu a pravděpodobně v menším množství než i to 1%.

Ačkoliv včelí jed se z popisu zdá jako úchvatná látka, vědecký výzkum je spíše jen slibný než aby opravdu prokazoval její účinnost. Doporučuji si o tom detailněji přečíst na LabMuffin, popřípadě na Truth in Aging.

Textura & účinky

Krém vypadá naprosto jako vanilkový pudink. Textura je velice lehounká ale pevná, dobře klouže po pleti. Nejdřív vás ale omámí silná květo-medová vůně, respektive vůně medu pro lidi co nemají rádi vůni opravdového medu. Není nepříjemná, ale mohlo to být jemnější. Navzdory lehké textuře je krém docela výživný. Při roztírání se až zdá jakoby byl mastný, to ale přejde hned jak se začne vstřebávat. Udělá pleť úžasně hladkou (nejspíš díky velkému množství dimethiconu) a pružnou rovnou po nanesení, čímž mi trochu připomíná Mizon Snail Repair Cream.

V popisu je krém doporučovaný pro všechny typy pleti. Moje pleť je smíšená a pokud si večer nedám dostatečně silnou vrstvu, mám pocit že je to málo; obzvlášť v tomhle podzimním počasí to prostě nestačí. Dá se použít ráno, ale na to je zas trochu moc výživný a musel by to po toneru být jediný produkt co ráno použiju, aby se moje čelo během dne tak nemastilo. Nevím kam ho přesně zařadit, drží se nějak uprostřed mezi výživným krémem pro sušší pleť a lehkým pro mastnou.

Co se zázračných účinků včelího jedu týče, nevim nevim. Krém rozhodně dokáže zjemnit a zpevnit pleť, ačkoliv to první bych připsala spíše dimethiconu než jedu. Jak moc zklidňuje podrážděnou pleť taky nevím, má celkem chladivý uklidňující efekt, nicméně se mi nezdálo, že by měl jakýkoliv výrazný účinek na akné a červenou pleť z toho. Po nanesení silnější vrstvy mám opravdu pocit pružné zdravé pleti, ale není to nic co by drželo až do rána. Ačkoliv se zdá, že jako člověk se smíšenou pletí jsem ideální typ pro takový krém, přijde mi málo výživný pro suchou pleť a až moc výživný pro mastnou - je pro mě těžké ho doporučit jiným typům pleti.


Závěr

Hope Girl Honey Bee Venom Multi Solution Cream je zvláštní krém s včelím jedem, který je někde na půl cesty mezi lehkým hydratačním pudinkem a výživným krémem. Dokáže instantně udělat pleť jemnější a pružnější, ale v porovnání s mými ostatními krémy se pořád jedná o lepší průměr.

4 komentáře

  1. Hmm opravdu zajímavý kousek, už podle fotky mě láká :-) ačkoliv med moc nejím, jeho vůni mám v kosmetice ráda. Je ale pravda, že mám hodně suchou pleť, a tak potřebuji větší hydrataci a vybírám si hutnější krémy...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle určitě není hutný krém pro suchou pleť, spíš něco vhodného pod hutný krém. :D

      Vymazat
  2. Designově vypadá opravdu krásně. Textura je taky fajn, ale pokud jde jen o lepší průměr tak je to fakt škoda :/

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě určitě, asi mám na krémy vysoké nároky.

      Vymazat

Instagram

just skincare things. Theme by STS.