RECENZE: nada Soda The Pore Care Pack

Konečně jsem zpátky s nějakým normálním článkem, pardon. Recenze na jílovou bublinkovou masku od nada, pro mě dosud neznámé korejské značky, kterou Jolse.com propaguje pomocí jejich review/giveaway. Bublinkovou masku už jsem zkoušela - Elizavecca Milky Piggy - a zkušenost byla vtipná, ale efekt nic moc.

Velikost: 50g
Cena: ± 200 Kč
Odkud: Jolse.com, zasláno k recenzi


Popis produktu

Detailní popis můžete najít na Jolse, ale je to tak příšerně přeložené, že vám to shrnu: klasická clay maska, která vám nevysuší obličej, ale místo toho se na kůži promění na jemné bublinky. Navíc obsahuje nějaké bylinky, je jemná a vyčistí póry. Takže to co dělá normální sheet maska, jen s bonusovými bublinkami.

Balení je malá krabička, vhodná pro cestování, pokud tedy někdy budete toužit si sebou vézt clay masku. Navíc je přibalena dost šikovná lopatička, kterou se maska dobře nanáší.

Složení

Skincarisma analýza
V podstatě nic překvapivého, kaolin a bentonite plus nějaké hydratační látky. Celkem klasické složení pro jílovou masku. Ke konci je hromada extraktů, ale pochybuji, že jsou tam víc než jen na okrasu.

Použití

Maska je jemná, skoro krémová, nanáší se velmi snadno. Na pohled na ní není nic odlišného od normální clay masky. A to je zároveň i ten problém. Masku jsem používala celkem často, někdy i dvakrát týdně, protože jsem nemohla přijít na to co dělám blbě. Z krkolomného popisku mi došlo, že se jedná o bublinkovou masku, nicméně se žádné bublání nekonalo, ani nic podobného. Jediná změna byla, že při umývání se maska změní jakoby na krém, který trochu napění jako cleanser.




Návod na použití jsem si ověřovala několikrát a není na něm nic extra. Naplácat masku na suchou pleť, počkat 10 minut než nabublá a umýt. Ale ono nic. Maska obyčejně zaschla a nebyl tu žádný rozdíl mezi ní a mojí běžnou clay maskou od Queen Helene. Až před pár dny se mi podařilo najít recenzi, kde autorka psala, že pro dosažení bublinek je třeba si té masky naplácat hodně tlustou vrstvu. Výsledkem byla poměrně dramaticky nasvícená fotka nahoře vpravo.

I přesto, že je maska rozetřená na celém obličeji, napěnila téměř neviditelnými bublinkami jen na nose a mezi obočím. Dala sem si jí daleko víc, než mi zdravý rozum doporučoval a konečně to aspoň malinko fungovalo - a to se mi sakra nelíbí. Masky je jen 50g a máte si jí na sebe nakotit půlcentimetrovou vrstvu, aby dělala co slibuje? Tak to ji asi moc dlouho mít nebudu.

Při použití nepřehnaného množství je to průměrná clay maska, která mi celkem obstojně čistí póry, ale na akné má naprosto minimální vliv. Asi bych ji doporučila těm, které clay masky zajímají jen kvůli udržování čistých pórů, nemají akné a nechtějí mít po použití příliš vysušený obličej. Ano, je tady bublinkový skincaretainment faktor, ale dosáhnout ho vás nutí masku plýtvat v obrovském množství, které na vaši pleť nemá žádný extra účinek kromě pár vteřin zábavy nad mini bublinkami.

Závěr

nada Soda The Pore Care Pack je určitě lepší jílovou maskou, než moje první bublinková maska od Elizavecca. Nicméně, není s ní tolik zábavy, protože dosáhnout bublinkového efektu je (alespoň pro mě) obtížné a vyžaduje plýtvání toho mála produktu, který dostanete. Výsledkem je poměrně nevýrazná clay maska, která podle mě za 200 Kč nestojí. Není úplně k ničemu, vyčistí póry a nevysouší tak moc, ale i za tak málo peněz se dají sehnat lepší masky.

1 komentář

Instagram

just skincare things. Theme by STS.