RECENZE: Mizon Fresh-On Time Revital Lime Mask


Původně jsem měla zájem jen o Fresh-On Sweet Honey masku a tu už jsem i recenzovala. Mizon mi ale poslal i tuto masku, tak jsem byla zvědavá jaký mezi nimi bude rozdíl.


Popis produktu

Velikost: 100 ml
Cena: 399 Kč
Odkud: Mizon.cz (zasláno k recenzi)
Maska pomáhá oživit a revitalizovat pleť, příznivě působí na její hydrataci
Extrakt z limetky s bohatým obsahem vitamínu C a minerálních látek dodává masce originalitu a pleti příjemnou vůni. Limetka obsahuje také množství ovocných kyselin, které mají harmonizující a stimulační účinky. Maska obsahuje také extract z borůvky a listů, která je známá svými léčivými účinky. Borůvka pomáhá dezinfikovat, regenerovat a je zdrojem provitamínu A a vitamin C a B. Po použití je pleť vitální, jasnější a zářivější.
-  Účinně pomáhá revitalizovat, rozjasňovat a sjednocovat tón pleti
-  Příznivě působí na zjemnění pleti, její harmonizaci
-  Příznivě působí na proces stimulace buněk
-  Hydratuje
Na rozdíl od medové masky, tato není zaměřená na konkrétní typ pleti a má to být jen taková osvěžující záležitost pro kohokoliv. V korejské kosmetice je takovýto typ fresh kosmetiky populární hlavně v létě, kde se zdůrazňuje, že produkty nelepí, ochladí a osvěží pleť namáhanou horkem. Opět můj klasický problém s Mizon je jejich marketing a přehnaně popsané účinky - proces stimulace buněk? Co tato věta vůbec znamená? Já osobně od smývatelných masek nikdy moc neočekávám, ale "harmonizační a stimulační účinky" mi neřeknou vůbec nic.



Složení

Analýza složení na Skincarisma
Extrakt z limetky je poměrně vysoko na seznamu, jinak jsou první 4 ingredience nevýrazná klasika - voda, glycerin, butylene glycol, propanediol. Glycerin a butylene glycol jsou hydratační klasiky, pak je tam obrovská spousta citrusových olejů a extraktů, že by z toho byl klidně salát: jahoda, jablko, kiwi, brokolice, zelí, a to není ani všechno. Tohle prostě pro mě atraktivní není, na mě to působí, že paráda má přednost před účinností, ale takový už Mizon prostě občas je.

Textura

Textura se mi bude popisovat snadno (konečně, aspoň u něčeho). Je totiž téměř stejná, jako velká 300 ml krabička chladivého gelu od TonyMoly. TonyMoly gel je o něco vodovější a hladší, ale jinak se jedná o extrémně podobnou záležitost. Lehký gel se svěží citrusovou vůní, který příjemně zchladí pleť. Snadno se nanáší, ale stejně jako u medové masky bych ocenila špachtli, ještěže jich mám dost z jiných produktů. Umývá se daleko líp než medová.





Účinky

Srovnávání s velkým levným gelem TonyMoly nekončí. Jak se dočtete v recenzi, gel žádné extra účinky nemá, ale zchladí, rychle se vsákne, osvěží. Paráda na léto a zklidnění pleti. Jediný rozdíl mezi účinky gelu a této masky od Mizon je fakt, že je to maska a nevsákne se. Po umytí stejně jako u gelu je hydratace naprosto minimální, ale příjemně chladí a voní po limetkách. Opravdu se jedná o extrémně podobný produkt.

Nejlíp se tedy využije když máte horký, červený obličej díky zklidňujícímu chladivému účinku. Plácla jsem ji na sebe třeba před sprchou a umyla ji až tam, super osvěžující když je venku horko nebo jste zpocení. Problém je, že tohohle všeho dosáhnu úplně stejně s gelem od TonyMoly a takových gelů nabízí spousta k-beauty značek za 150 - 300 Kč za 300 ml. Oba produkty jsou dobré stejně a ve výsledku mi dávají to samé. Gel má výhodu v tom, že si ho naberu do pumpičky a vezmu na letní cesty; je dobrý jak do ranní tak večerní routine a dobře funguje i na tělo. Masku takhle nevyužiju. Takže když mám dva takhle podobné produkty, s podobnou texturou, podobným účinkem, ale jeden je víceúčelový a levnější - volba je jasná.

Závěr

Revital Lime Mask od Mizon je lehká a osvěžující, dobře ochladí a zklidní pleť během horka nebo když je podrážděná. Bohužel, nic jiného pro mě maska nedělá a dokonce už vlastním velice podobný gel, takže ani do mých skincare zásob nepřináší nic nového.

Okomentovat

Instagram

just skincare things. Theme by STS.