RECENZE: Astrid Moisture Time sada


Do Vánoc zbývají už jen dva týdny a pokud vlezete kamkoliv, dostanete facku vánočními dekoracemi a dárkovými sadami. Z Astrid mi nedávno poslali dvě, Moisture Time a Hyaluron Plus. Jelikož Hyaluron Plus je sada určená pro starší pleť, nebudu ji recenzovat, ale vyfotila jsem pro vás složení produktů na instagram.
Hned na úvod bych ráda zopakovala svou filozofii ohledně nakupování pleťové kosmetiky pro někoho jiného: nechte je vybrat si dárek sami, případně jim můžete doporučit nějaké možnosti, ale výběr by měl záležet více na nich než na vás. Tak si budete jistí, že dostanou něco o co by sami stáli a pokud se to zvrtne, nebude to až tak vaše chyba! A teď už jdu na dvojitou recenzi...

Velikost: 200 ml a 50 ml
Cena: 150 Kč
Odkud: běžné drogerie (zásláno k recenzi od Astrid)

Fresh Skin Osvěžující Micelární voda

Moje předchozí zkušenost s Astrid micelárkou byla dobrá, jen zanechávala na obličeji hydratační vrstvu, kterou osobně moc neoceňuju. Proto mám otevřené už čtvrté balení růžové Garnier micelárky, ta nechá obličej tak jak byl, jen čistší. Ideální stav. Fresh Skin voda tohle neslibuje, má čistit a osvěžit normální až smíšenou pleť.
Aqua, Glycereth-7 caprylate/caprate, Glycerin, PEG-40 hydrogenated castor oil, Allantoin panthenol, Betaine, Melissa officinalis leaf extract, Soluble collagen, Glycogen, Hydrolyzed elastin, Sorbic acid, Sodium succinate, Parfum, Tocopheryl acetate, Zinc gluconate, Magnesium aspartate, Copper gluconate, Tetrasodium EDTA, Sodium hydroxide, Phenoxyethanol, Chlorophenesin, Sodium benzoate
Abych se přiznala, na složení micelárek mi zas tak nezáleží. Ta od Garnier má zhruba 7 složek a konec, což výrazně snižuje riziko podráždění nebo jiné nežádoucí reakce. Moje kritéria pro dobrou micelárku jsou vesměs: musí čistit, nesmí štípat, nesmí dráždit oči a nenechává po sobě film, jen čistou pleť. Voda Fresh Skin splňuje všechno, plus je neskutečně levná a snadno dostupná. Dokonce je opravdu osvěžující, což je ráno obzvlášť příjemné, a voní jako čerstvé okurky.

Jediný malý nedostatek je asi to, že poté co přejde osvěžující až skoro chladivý pocit, je pleť maličko vysušenější než s mou běžnou micelárkou. Garnier mi pleť nechá v naprosto stejném stavu, Astrid mi z ní malinko vezme. Kdyby moje pleť byla mastnější nebo bylo léto, asi bych si toho až tak nevšimla.


 

Moisture Time Ochranný Denní & Noční Krém

Ačkoliv si ještě nepřijdu jako taková skincare fajnovka, když jsem poprvé použila tenhle krém tak mě napadlo "no, klasický levný krém z drogerky". Později mi došlo, že je to způsobené jeho podobou na modrý Nivea krém a složení mi to potvrdilo:
Aqua, Paraffinum liquidum, Glyceryl stearate, Petrolatum, Glycerin, Cetearyl alcohol, Ceteareth-20, Dimethicone, Dicaprylyl ether, PEG-100 stearate, Panthenol, Lecithin, Ceteareth-12, Cetyl palmitate, Sodium acrylates copolymer, Tocopheryl acetate, Soluble collagen, Glycogen, Hydrolyzed elastin, Glucose, Fructose, Urea, Maltose, Trehalose, Allantoin, Sodium PCA, Sodium hyaluronate, Tocopherol, Sodium lactate, Glyceryl laurate, Pentylene glycol, Sodium chloride, PEG-8, Tetrasodium EDTA, Parfum, Citric acid, Ascorbic acid, Ascorbyl palmitate, Sodium succinate, Sorbic acid, Phenoxyethanol, Sodium hydroxide, Benzyl salicylate, Butylphenyl methylpropional, Farnesol, Alpha-isomethyl ionone, Linalool, Citronellol, Hexyl cinnamal
Analýza složení na Skincarisma
Ingredience jsem vložila do databáze na Skincarisma, takže se můžete podívat detailněji. Na co bych chtěla upozornit je minerální olej (paraffinum) a vazelína (petrolatum), stejné dvě složky jsou ve velkém množství i v Nivea krémech. Tento krém od Astrid je jako hodně odlehčená verze, ale při roztírání si na Niveu vždycky vzpomenu. Astrid krém naštěstí není ani tak hutný ani mastný.



Nicméně, kombinace minerálního oleje a vazelíny je kombinace dvou látek, které obě tvoří jakýsi film nebo bariéru na pleti. Obě látky jsou nesmírně účinné, což je trochu problém. Rozhodně dává smysl, že se krém jmenuje "ochranný", bariéra udrží vodu vevnitř a ochrání ji před škodlivými vlivy okolí. Zároveň ale tato bariéra nepustí nic ven, včetně špíny nebo bakterií které tam mohly zůstat například po neefektivním čištění. Osobně ráda používám vazelínu samotnou na strupy nebo hojící pupínky, ale v krému na celý obličej ji nepotřebuju.

Krém je díky tomuto složení hutnější než bych si představovala, a film který zanechává je na můj vkus až moc poznat, ačkoliv není mastný ani tak těžký. Díky korejské kosmetice jsem si tak navykla na superhydratační a přesto lehké krémy, že vazelína-olej kombo je na mě příliš. Určitě je tohle produkt vhodnější pro začátečníky s normální a sušší pletí než mám já, protože se mi z vazelíny pleť mastí víc než obvykle.

Závěr

Sada Moisture Time se navzájem dobře doplňuje. Micelární voda nechá pleť svěží a čistou, ale na můj vkus z ní ubere malinko víc než by musela. To se ale dá dohnat hutnějším krémem, což pro jednoduchou routine začátečníka stačí.

1 komentář

  1. Já používám micelárku od Astridu už dlouho, ale raději mám tu růžovou verzi na citlivou pleť :-) už jsem spotřebovala spoustu lahviček a rozhodně ne poslední!
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Instagram

just skincare things. Theme by STS.