RECENZE: Rohto Skin Aqua UV moisture Gel SPF35 PA+++


Tak děcka, léto je skoro tady a já mám k recenzi několik opalovacích krémů a v plánu jeden velký post kde je všechny porovnám. Podle toho jak budu úspěšná u zkoušek se mi to možná podaří vyprodukovat než začnou prázdniny. Navíc mám čtyři nezrecenzované produkty od The Ordinary, tak to nejspíš budu střídat.

Rohto Skin Aqua opalovací krém/gel jsem objednala na samém konci února, jelikož balíky z Japonska sem jdou dvojnásob času těch z Koreji. Toto léto jsem chtěla zkusit další japonský krém po dobré zkušenosti s Bioré Watery Gelem, který letos změnil složení i vzhled a prodává se jedině ve voděodolné verzi - a ta údajně není vůbec tak dobrá jako verze původní. Japonské krémy se mění velmi často, a tak i u tohoto musím dodat že se jedná o verzi z roku 2016. Co mě přimělo si ho vybrat byla dobrá cena v poměru k množství a odolnost vůči kožnímu mazu.

Velikost: 150 ml
Cena: 255 Kč
Odkud: ebay prodejce ryushindojapan


Popis produktu


Na ebayi není téměř nic užitečného, takže jsem popis i složení klasicky hledala na Ratzilla:
Opalovací krém pro denní nošení, který se nanáší jako pleťové mléko. Má svěží vodovou texturu. Využívá technologii vyvinutou Rohto, která podporuje proniknutí UV ochrany do pokožky a zároveň nechává lehkou texturu. Směs kyseliny hyaluronové, kolagenu a amino kyseliny udržuje smíšenou až suchou pleť hydratovanou.
Nechává pleť hydratovanou a jakoby na ní nic nebylo. Lze použít i na tělo, pod makeup a je odolný proti kožnímu mazu.
Stručné a výstižné - dobrý krém co se dá nosit denně pod makeup a nerozpustí ho mastnota kůže. Prodává se v balení 110ml a v balení 150 ml s pumpičkou. Pumpička je trochu zvláštní - v původním obalu byla jakoby zaražená dovnitř. Instrukce v japonštině říkaly, že se má pumpičkou několikrát otočit - na to vystřelila několik centimetrů nad flašku a nemám ponětí, jestli jde nějak zase dát zpátky. Dost by se to hodilo - takhle krém nejde zavřít a hrozí, že by se při cestování mohla pumpička zmáčknout.




Složení

CosDNA analýza
Obsah je daleko kratší a daleko zelenější než u Bioré. Jak už to u japonských krémů bývá, po vodě je na seznamu alkohol. Díky němu je gel tak elegantní na použití a já jsem s tím spokojená. Samozřejmě pokud vám alkohol nedělá na pleti dobře, pak vám doporučuju zavrhnout japonské opalováky jako celek. Dále jsou tam UV filtry a hydratační látky zmíněné v popisu - dva typy kyseliny hyaluronové, kolagen a amino kyselina arginine. Pak už nic extra zajímavého.

Použití

Gel je o malilinko hustější než Bioré gel, který je opravdu tekutý. Skin Aqua gel má konzistenci připomínající pleťové mléko a po rozetření na pleti se ztratí. Na rozdíl od Bioré nechává aspoň trošku hydratace, ale nic co by se mnou či jiným typem pleti nějak zamávalo; je tak lehký, že to téměř nejde poznat. I při silnější vrstvě se neděje nic - žádný nepříjemný film, bílé pruhy, extrémní mastný lesk, nic. Zasmrdí alkohol, krém se rozetře a je pryč.


Pleť je příjemně hebká a téměř ve stejném stavu jako před použitím, což z něj dělá naprosto ideální denní opalovací krém - ani o něm nevíte. Můj jediný malý problém je v pumpičce, se kterou se nedá příliš jemně manipulovat a občas toho na mě vyfrkne víc než chci. I se silnější vrstvou je gel/krém bezproblémový. Makeup na něm sedí výborně, nevytváří žmolky ani z něj nemám přes den mastnější obličej.

To, že je odolný proti kožnímu mazu mi dává jakýsi lepší pocit o mé UV ochraně přes den, když přece jenom mám smíšenou pleť. Rozhodně bych jej doporučila i mastné pleti. Pro suchou bude vhodnější verze UV Super Moisture Gel, která by měla být stejně dobrá jako tato, jen obsahuje víc hydratačních látek.




Souhrn

+ cena
+ množství
+ lehounká textura připomínající pleťové mléko
+ odolný vůči kožnímu mazu
+ elegantní použití
+ na pleti nejde téměř poznat
+ koupila bych znova 
- pumpička - nevím jak ji zavřít (pokud to jde) a nejde moc dobře řídit množství produktu

Závěr

Nemám si vůbec na co stěžovat. Rohto Skin Aqua UV moisture Gel je vynikající elegantní opalovací krém pro denní nošení pod makeup. Je velmi lehký, příjemný na používání a inspiroval mě v budoucnu vyzkoušet i další Rohto Skin Aqua krémy. Rozhodně doporučuju.

3 komentáře

  1. Ahoj Nabi, v jakém pořadí si tento krém dáváš? když si dávám sérum, krém a makeup, tak mám vynechat krém a dát místo něj jenom opalovací? Nebo dát opalovací, na to nějaký krém a potom ještě makeup?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to obyčejný opalovák, nic se tím nekomplikuje a nic nenahrazuje. nosí se normálně po běžné skincare (sérum, krém etc), a pak na něj se dává makeup. tyhle japonské jsou navíc upravené na každodenní nošení pod makeup :)

      Vymazat
  2. Ahoj, mas aktualni zkusenost s timto kremem, prosim? :) Hledam nahradu za Klairs soft uv essence.

    OdpovědětVymazat

Instagram

just skincare things. Theme by STS.