RECENZE: A'PIEU Good Night Water Sleeping Mask

Poprvé jsem něco koupila od A'PIEU, sesterské značky Missha. Pokud A'PIEU neznáte a váháte nad nákupem, kvalita se bude podobat výrobkům Missha, možná jen v méně fancy obalu.

Můj předchozí sleeping pack nebyl žádné dobrodružství, tak jsem chtěla zkusit něco trochu jiného a jak to tak vypadá, A'PIEU nedávno změnilo obal tohoto produktu a má o 5ml míň. Vypadá takhle. Bylo by tedy dobré zmínit, že recenze je na verzi Good Night Water Sleeping Masky z roku 2016. Nová verze má na oficiální korejské stránce trochu jiné složení.

Velikost: 110 ml
Cena: 250 Kč na ebay (iamlove-shop)


Popis produktu

Maska obsahuje 10% hydrolyzovaného kolagenu a 10% extraktu břízové mízy. Dohromady to má zjemnit texturu pleti, zesvětlovat, zlepšit vzhled vrásek a super-hydratovat. V reklamách vidím zmínky o nějaké spešl Hydra Gel Formuli, která z krému dělá jakýsi gelový pudink co umí zabalit pleť do hydratace jako do peřiny. Ok then.
Podle instrukcí se má používat 2x - 3x týdně. 

 

Složení & vzhled

CosDNA analýza

Kolagen a bříza jsou hned nahoře (bříza je schovaná jako poslední), pak nějaké ty hydratační složky jako glycerin, butylene glycol a sodium hyaluronate. Dále dva rostlinné extrakty, z levandule a heřmánku, za nimi alkohol v pravděpodobně zanedbatelném množství.
Nová verze má prvních pět složek naprosto stejných, ale přibyl tam niacinamide, nějaké rostlinné extrakty a nevidím tam ani žádný alkohol. Vzhledem k tomu, že jsem to v angličtině nikde nenašla a tu korejskou verzi jsem jenom přeletěla, možná se pletu. 

Obal je poměrné velká plastová krabička, nepřišla s žádným dalším balením, prostě jen takhle. Mezi vrškem a produktem bylo pevné plastové mezi-víko, které samozřejmě po dvou týdnech šlo do háje, protože mě nebaví to furt zvedat. Tohle víko bylo ale zatím nejlepší ze všech, mělo malinký výstupek pro pohodlnější zvedání. Velikost balení je podobná s Elizavecca produkty, nicméně malou lopatičku jsem nedostala i když by se hodila.

Při otevření se vyvalí poměrně silná, svěží květinová vůně. Maska samotná připomíná pudink, při používání občas krabičkou zatřepu, třepe se jako želé. 




 

Použití

Po předchozí zkušenosti se sleeping packem jsem byla dost překvapená z této masky. Vážně se jedná spíš o hydratační masku než "klasický" sleeping pack. Už jen návod k použití 3x týdně je zvláštní u něčeho, co jsem při koupi považovala za obyčejný sleeping krém, který prostě na konci zapečetí mou routine a čau. Zatímco Mizon Sleeping Mask jsem si mohla bezmyšlenkovitě plácnout na ksicht a jít spát, tady jsem musela být opatrnější.

Nejdřív jsem potřebné množství přecenila; maska je na dotek ultra lehká a snadno klouže po pleti. Ačkoliv se pleť zahltila příjemnou, lehce chladivou hydratací, maska se ne a ne vsáknout. Zůstala pak na pleti příšerně lepivá, a můj běžný trik se sprejováním face mist na lepivé produkty vůbec nefungoval. Ráno jsem se vzbudila s kdejakým pidi smítkem přilepeným na obličeji. Ok, tak budu používat míň! Jenže malé množství = malý efekt.

Tak jsem vymyslela taktiku - lehce přejedu po pudinku prstem a rozmažu na tváře zvlášť a na čelo zvlášť, kdyby se mi to zdálo slabé tak maličko přidám. Výsledkem je téměř okamžitě hladší pleť s pocitem jakési pružnosti a dobré hydratace. Pořád trošku lepí, ale není to taková hrůza a mist to trochu mírní. Určitě je to asi trojnásobek víc práce než jednoduché vymáčknutí náhodného množství gelu Mizon Sleeping masky. U ní ale na množství nezáleželo, pořád podle mě nedělala nic.

A'PIEU je o něco lepší, ráno je pleť určitě o trochu hydratovanější a jemnější. Zvykla jsem si i na použití třikrát týdně, kdykoliv mám pocit, že by to chtělo o trochu víc hydratace, ale ne zas tak moc abych vytáhla sheet masku. Podle mě to pořád dává větší smysl než smývatelné hydratační masky, které vídám v drogeriích v malých levných pytlíčcích.

Nevím zda je to slovem water v názvu, mé slabiny, ale čekala jsem trochu víc. Při nanášení mám sice pocit té hydratační "vlny" a pleť se mi leskne jako mokrá, ale výsledek ráno (což je ta hlavní podstata sleeping produktů) není až taková bomba. Je to fajn, je to extra, není to úplně zbytečné, ale není to úplně nutné. Možná si A'PIEU masku zamiluju o něco víc přes léto, kdy nepoužívám tolik produktů a lehce chladivý pocit bude určitě příjemný. Možná je to mou dehydratovanou pletí - mastnější pleť by mohla lépe ocenit lehkou pudinkovou konzistenci a hydrataci. Možná jen tato maska není žádný zázrak.

Souhrn

+ velké množství za dobrou cenu
+ příjemná/vtipná pudinková jelly konzistence
+ velmi lehká
+ pleť je ráno o něco jemnější a hydratovanější, ale nic extra
+ zjemňuje pleť
- při větším množství strašně lepí
- při menším lepí jen trochu
- příliš silná vůně na můj vkus
- nedodává až takovou hydrataci, jakou jsem čekala
- hydratuje dobře po nanesení, ale do rána moc nevydrží

Závěr

A'PIEU Good Night Sleeping Mask je trochu komplikovaný namodralý pudink, který fláká svoje povinnosti. Celkem hydratuje, ale nevydrží mu to. Zjemňuje, ale jen na velmi krátkou dobu. Potřebuje specifické množství, aby se neproměnil v lepidlo. Jako pudink je unikátní, ale jako hydratační maska je průměrný. Nemám proti němu žádné velké výhrady ani velkou chválu. Pravděpodobně by se hodil mastnější pleti než je ta moje, která od hydratační masky očekává větší bombu.

Okomentovat

Instagram

just skincare things. Theme by STS.