Recenze: Ziaja Sensitive Soothing Day Cream


Velikost: 50 ml
Funkce: ranní krém s SPF 20
Cena: 130 Kč
Hlavní tahák: vhodné pro citlivou pleť, SPF 20
Složení: http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_a253176416.html

Když ve článcích o správné skincare routine rozhlašuju, jak je SPF ochrana důležitá, myslím to vážně. Jenže každý druhý opalovací krém dostupný u nás je mastný, špatně se vstřebává, nebo nechává bílý film. Dávat makeup na něco takového je tragédie.

Nicméně, existují krémy, které mají tak vysoké SPF, že jsou to vesměs opalovací krémy s nějakými těmi hydratačními vlastnostmi navíc. Ziaja Sensitive Skin je právě takový a momentállně zastává úlohu SPF faktoru v mé routine.



O produktu


http://ruzova10.cz/651-large_default/zklidnujici-denni-krem-50ml.jpgZ webu Růžová 10:
Posilňuje citlivé krevní cévy:
Zabraňuje zarudnutí – dodává rychlý efekt zklidnění.
Zmenšuje propustnost jemných krevních cév.
Posiluje odolnost pleti vůči vnějším faktorům.
Ochrana citlivé pleti 
Zlepšuje a posilňuje regenerační funkce.
Chrání před působením slunečních paprsků.
Zabraňuje předčasnému stárnutí pokožky.

Popravdě řečeno, tenhle krém jsem si nekoupila, ale dostala ho. Původní majitel zjistil, že ranní krémy obecně zas až tak nepotřebuje, a tak mi byl darován. To ovšem znamená, že nemůžu příliš hodnotit účinky krému na citlivou pleť, ta moje taková moc není.
Krém používám vyloženě kvůli vysokému SPF faktoru a ne proto, že bych měla problém se zarudnutím nebo přecitlivělou kůží.

Ingredience


Složení jsem nikde nenašla hezky vypsané a jsem moc líná to udělat. Nicméně jsem našla krém na CosDNA (web, který analyzuje kosmetické ingredience), kde můžete vidět, že hned několik prvních ingrediencí jsou složky s UV filtry. Následuje několik hydratačních složek a pak licorice root, tedy kořen lékořice, který výborně funguje na tlumení zarudnutí a zklidňuje podráždění.

 

Použití


Jak jsem již řekla v úvodu, nepoužívám tento krém kvůli údajným účinkům na citlivou pleť, ale kvůli SPF 20. Také jsem už řekla, že většina opalovacích krémů je mastná a vstřebává se 1000 let nebo vůbec. Ziaja Sensitive krém se vstřebá za pár minut. Vesele pak na sebe pak můžu jít plácat makeup.

Musíte počítat s tím, že vysoké SPF způsobuje lesklou pleť, tento krém není výjimka. Báze pod makeup (obzvlášť pokud používáte nějakou zmatňující) se o to postará celkem rychle. Narozdíl od opalovacích krémů, které jsem zatím zkoušela, Ziaja krém se nepokouší můj makeup přes den rozpustit. Není vůbec mastný a nezanechává bílý film.

Když se na moment přestanu na krém dívat jako jenom ochranu před sluncem, je to vlastně dobrý hydratační krém. Pokud máte kombinovaný typ pleti, krém je dost lehký aby nenaštval tu mastnou část, ale dodává dostatek hydratace té suché části.


Klady

+ SPF 20
Stejně jako když jsem používala normální opalovací krém, Ziaja Sensitive dobře chrání před sluncem. Jizvy po akné netmavnou a pomáhá mi udržovat jednotný odstín pleti. 


+ nemastný, rychle se vstřebává
Pro ty z nás, co máme mastný celý střed obličeje, je nemastný SPF krém hotový zázrak. Krém se rychle vcucne do pleti a můžu se jít zkrášlovat makeupem.

+ cena
Na tak vysoké SPF je 130 Kč skvělá cena.

+ dobrý jako ranní krém pro můj typ pleti
Obyčejně se ráno krémům vyhýbám, protože mám mastnou t-zónu a té se to moc nelíbí. S tím jak rychle se tento krém vstřebá a není mastný, můžu ho používat ráno a má pleť si nepřijde přehlcená.


Zápory

- lesklá pleť
U mě toto není až takový problém, jelikož nemám moc ráda matný look. Pokud vám ovšem lesk zvýrazňuje jizvy, akné či něco, co chcete spíše schovat, budete muset používat něco matného navrch. Doporučuju matnou bázi pod makeup.

~ zklidňující efekt?
Nemám tušení, jak moc tento krém funguje na citlivou a podrážděnou pleť, jelikož to není důvod proč ho používám. Hodnotím jej pouze jako SPF krém.


Závěr


Ziaja Sensitive zklidňující denní krém je skvělý způsob, jak zavést SPF ochranu do své routine. Není mastný a rychle se vstřebává, čímž nezpůsobuje, že mi přes den makeup zmizí z obličeje. Bohužel, nemůžu hodnotit jeho účinky na zklidnění podrážděné a citlivé pleti. Ovšem jako ranní krém na ochranu před sluncem je u mě momentálně jedničkou.
 

Okomentovat

Instagram

just skincare things. Theme by STS.